dimarts, 20 de març del 2007

Avui te'n vas



AVUI TE'N VAS

Avui a la finestra brilla el sol
i el meu cor batega molt fort de tanta felicitat.

Avui te'n vas!

Com totes les nits m'he despertat ben espantat
però aquest malson ja mai més no em visitarà.
Avui te'n vas!

Fot el camp amb la capota de torero!
M'olbidaràs, m'oblidaràs...
Pobre de tu que un dia tornis!
Avui te'n vas, avui te'n vas, avui te'n vas, avui te'n vas!

Sota la penombra d'un fanal
s'adormiran tots els sants que un dia per tu vaig fer baixar.
Avui te'n vas!

Les denúncies que em vas parir
les faré servir per encendre un foc que cremi els bitllets dels especuladorsl.
Avui te'n vas!

Fot el camp amb capota de torero!
M'olbidaràs, m'oblidaràs...
Pobre de tu si un dia tornes!
Avui te'n vas, avui te'n vas, avui te'n vas, avui te'n vas!

Fot el camp a fer pastissos i no emprenyis!
M'olbidaràs, m'oblidaràs...
Pobre de tu que un dia tornis!
Avui te'n vas, avui te'n vas, avui te'n vas, avui te'n vas!